Szánalom Kapitány kalandjai

Befogadtam ezt a töltényt, mintha édes gyermekem lenne, befogadtam a hasamba, akár egy fémes magzatot, átölelem, cirógatom, vigyázok rá. Eggyé válunk. Állandósult éhségérzetem lassan elmúlik, boldoggá tesz ez a gyermek.

Őket szeretem

Címkék

alibi (1) anyám (1) az (1) balaton (1) béla (2) bharat (1) bocskor (1) boldogság (1) börtön (1) csók (1) dealer (1) dogville (1) elmenni (1) fekete (1) focista (1) gábor (1) gyurcsány (1) joshi (1) kultura (1) lyuk (1) maradni (1) mátyás (1) monolake (1) morons (1) munch (1) nátha (1) órák (1) orra (1) párhuzamos (1) péter (1) pintér (2) quimby (1) rákosi (1) rasszizmus (1) részeges (1) sláger (1) sofőrök (1) szerelem (1) színház (1) tököli (1) út (1) vándor (2) wesselényi (1) Címkefelhő

Képek, ugyanarról másképp.

2010.01.21. 10:23 | Baltasar Bustos | Szólj hozzá!

Ami biztos: M. Árpi, 1-szeres válogatott magyar focista, támadó középpályásként 26 éves korára már 7 egyesületben megfordult, 84 mérkőzésen 2 gólt szerzett.

 

A rajongó.

Csudálatos! Régen láttam ekkora tehetséget, egyszerűen hihetetlen, hogy Árpi milyen könnyedséggel szlalomozott a védők között! Alázata, munkabírása, szorgalma hatással volt a társaira is! Ha nem a Vasasban játszana, már régen világválogatott lenne!

A cinikus

A közönség bágyadt gúnykacajjal jutalmazza M. Árpád szánalmas cseleit, „Árpi, Árpi”, kiabálják a rajongók: „Vonulj már vissza kérlek!” A mi Árpink egy újabb 26 éves tehetség, egy gólképtelen, számtalan egyesületet megjárt sztár, aki egyszer még a válogatottban is szerepelt! Bizony, hiszen ő is ott volt híres Gyémántcsapatunkban, amely 3-0 arányban legyőzte (mit legyőzte, megsemmisítette!) Antigua és Barbados csapatát!

A politikus

Árpi már nem a régi, kár érte, immár ő is egy a Bozsik-program elkallódott tehetségei közül. Köszönjük meg újra a baloldalnak, hogy szíven szúrta az országot, és eltörölte ezt a csodálatos programot a föld színéről! Köszönjük meg Gyurcsánynak, hogy sportminiszterként megölte a korábban még oly dicső magyar futballt. Szegény M., ha a jobboldal marad hatalmon, talán most a Barcelonában focizna.

A rezignált

Épp azt kaptam, amit vártam. Kevés néző, nulla futball. A közönség jól elnevetgélt Árpi megszokottan szerencsétlen mozdulatain, de én már öreg vagyok ehhez a cirkuszhoz. Belefásultam a magyar futballba. Lehet, hogy kijövök a következő meccsre, de az is lehet, hogy akkor már nem leszek életben. Hát nem mindegy?

Az optimista

Bár egyre rosszabb a színvonal, de én mégis bizakodó vagyok! Itt van például Árpi, tudom, hogy mindenhonnan elküldték, és nálunk is leszerepelt már egyszer, de azt pletykálják, hogy leszokott a bogyóról, és már diszkóba sem jár. Biztos vagyok benne, hogy az a bizonyos fotó régen készült, és az egy csík cukor, nem kokain. Valóban, mintha fogyott volna, és ha jól láttam, egyszer prímán megiramodott! Szerintem javult a futballunk, nem tudom miért, de igen!

A pesszimista jobboldali

A futballnál csak az ország betegebb. Mit várhatnánk mondjuk Árpitól egy fekélytől szenvedő országban? Hazánkban melyet idegen lábak taposnak, idegen szőrös talpak, román bocskorok? Nem M. a hibás, hanem a komcsik, ők üldözték el Istent, aki elvette vigyázó tekintetét Szűz Mária Szent Országáról…

 A pesszimista baloldali

Hiába jó most M., jövőre sehol sem lesz! Jövőre semmi sem lesz, se Árpi, se jogállam, csak hajdúk, pandúrok, és csendőrök mindenütt. Ne legyen igazam, de dögvész közeleg, dögvész, mely felfalja Árpit, és az ő híresen haszontalan biciklicselét!

A szürreális

Mekkora gól Istenem, Áááááááááááááárpi!!! Most látom csak igazán: él még a magyar futball!

Az igazi magyar

Gól…emberek, gólt kaptunk! Árpikám, Árpikám…Hát komolyan, erre csak mi vagyunk képesek… Hiába lelkesedtünk? Hiába festettük fel a délibábot? Megint a helyünkre kerültünk, Árpival együtt, a büdös k… életbe.

A nosztalgiázó

Nem akarok nosztalgiázni, de Én még láttam Farkas Jancsit, ahogy kapásból gólt lőtt a braziloknak! Láttam Puskást négy gólt lőni a Frankfurtnak! Láttam Szilágyi Erzsébetet levelét megírni, szerelmes könnyével azt is telesírni! Mit akartam mondani? Ah, szar az egész. Árpi te meg…tudod hova.

A szélsőséges

Akkár örülhetnénk is Árpi cseleinek, ha nem tudnám róla, hogy egy mocskos …!

Az ezoterikus

Ezzel az aulával, ami őt körülveszi, Árpi sokra vihetné! Talán kivezetne minket a 2012-es EB-re, csakhogy addigra megsemmisül világ…:(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanalomkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr931689598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása