Szánalom Kapitány kalandjai

Befogadtam ezt a töltényt, mintha édes gyermekem lenne, befogadtam a hasamba, akár egy fémes magzatot, átölelem, cirógatom, vigyázok rá. Eggyé válunk. Állandósult éhségérzetem lassan elmúlik, boldoggá tesz ez a gyermek.

Őket szeretem

Címkék

alibi (1) anyám (1) az (1) balaton (1) béla (2) bharat (1) bocskor (1) boldogság (1) börtön (1) csók (1) dealer (1) dogville (1) elmenni (1) fekete (1) focista (1) gábor (1) gyurcsány (1) joshi (1) kultura (1) lyuk (1) maradni (1) mátyás (1) monolake (1) morons (1) munch (1) nátha (1) órák (1) orra (1) párhuzamos (1) péter (1) pintér (2) quimby (1) rákosi (1) rasszizmus (1) részeges (1) sláger (1) sofőrök (1) szerelem (1) színház (1) tököli (1) út (1) vándor (2) wesselényi (1) Címkefelhő

Csillagok

2010.01.16. 11:39 | Baltasar Bustos | Szólj hozzá!

 

 

Gyurcsány Ferenc visszatért! Ezúttal nem politikusként, hanem énekesként! Volt miniszterelnökünk elmondta a sajtótájékoztatón: "- Be kell vallanom, tudom, új munkát kell keresnem. Mindig is szerettem énekelni, és rajongtam a '80-as évekért! Azt hiszem, szeretnek az emberek, és meg fogják venni az új lemezemet, amelyről most eléneklem a címadó feldolgozást, Egyszer megjavulok én! Újra szeretem önmagamat, ez az új haj, és ing teljesen más emberré tett, csodás érzés!"

 

Orbán Viktor így reagált: "Gyurcsány nevetséges, nyilván engem akar lekoppintani. Nekem szép hangom van, és jól táncolok, ő meg rózsaszín ruhában, és menő frizurával is csak egy barom!"

 

Leendő királyunk, nádorispánunk, és szövetségi kapitányunk ifjú korában még zenésznek indult, ő volt a legendás Polgári Pali, akit tehetségesebbnek tartottak még Soltész Rezsőnél is. Ki ne emlékezne a '73-as 'Én egy jó keresztény srác vagyok' albumára? Vagy a legnagyobb slágerre: "Sosem hazudok, mert hiszek a Keresztény Európában"? Hányan énekeltük dacból május elsején "Sosem hazudok, óh, én sohasem, mert Keresztény vagyok, nem kommunista, a Pápának hiszek, és nem Jézusnak, mert ő csak egy beépített bolsi ügynök volt." Polgári Palit az egész világon ismerték, de a szemét komcsik nem engedték ki.

 

O. V. később imázst váltott, és a szerelmes dalok piacának legnagyobb kofája lett. Számos szívet tört össze leghíresebb szerzeménye: "Rosszabbul élünk, mint négy éve". A Kultúr-kör legendás szerkesztője a 20. század legszebb szerelmes vallomásának tartotta a művet: "Ehelyütt bevallja e sorok csokornyakkendőt viselő írója, még sohasem hatódott meg ennyire. Még Adytól sem olvastam megrázóbb sorokat:

 

"Rosszabbul élünk, mint négy éve Kedvesem,

 

Elmenekült a szerelem rendesen,

De ki mint vet, úgy arat,

Örök a fájdalmunk, mint Arad."

 

Megkérdeztük két daloló poétánkat, hogy miért nem fognak össze, miért nem énekelnek egyszer duettet, így lehetne még jobban pénzt nyúlni, pusztítani több jót cselekedni. Amire jókedvűen, és szinte egymás szavába vágva azt felelték: "Miért is ne? Végül is Káin és Ábel is egy csapatba tartozott!"

 

Már látom magam előtt, ahogy a Kossuth-téren összegyűlt igaz/mély/hamis/híg/nagy/fél/negyed/tizenhatod magyarok együtt éneklik a két pacsirtával: "Legyetek jók, ha tudtok, a többi nem számít!"

 

Bónuszdal 1.: Kóka és Kövér: Gyere sírj a vállamon!

 

Bd. 2.: Fekete Pákó és Csurka: Fogadj örökbe!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szanalomkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr11676498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása